Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

marți, 28 septembrie 2010

La multi ani, Anca Croitoru!


Cu siguranta vei fi o femeie de succes, absoluta. Esti foarte la moda, ai cele mai tari toale. Si asta nu e de ieri, de azi. Asa e din todeauna pentru ca esti foarte ambitioasa, esti o supravietuitoare. Nu o sa fi niciodata o ratata. Iti place sa iesi in fata, de fiecare data cand ai ocazia, pentru a ti spune punctul de vedere. Eu am mare incredere in tine. Nu pot uita ziua aia in care am avut examen si tu m-ai ajutat. Iti multumesc mult, pisi!
Tu stii ca peste 10 ani o sa fii bogata? Foarte bogata? Atat de bogata o sa fii incat nimeni nu te va mai putea atinge. Vei locui intr-o super vila in Ibitza. O sa ai multi valeti si o sa servesti micul dejun ,in pat, cu tacamuri din aur, de unica folosinta. Vei cina in cele mai luxoase restaurante. Vei avea piscina si jacuzzi, maseur, sauna, marmura :) O sa ai sofer si masina ta de oras va fi un Range Rover Vogue, alb :) Mai pot continua cu imaginatia mea, insa te las pe tine... Stiu ca asa se va intampla pentru ca esti foarte tare si iti place sa obtii ce iti propui!

Sa ai o zi excelenta! Imi pare rau ca nu sunt astazi in Bucuresti, sa te pup si sa te felicit si sa-ti dau o limba baloasa pe obraz!

LA MULTI ANI!!!

4 comentarii:

  1. hahaha=)))))))))) mersi...super! sigur va fi asa!:)))

    cu drag,
    sarbatorita

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi pare rau, ca ceea ce vrei sa transmiti prin text, adica nimic, este umbrit de penibila gramatica in care galopezi. Mai exact timpul viitor al verbului si alternarea penibila a formelor sale.

    Ah, tocmai ti-am dat o idee filosofica, umbrirea nimicului. Ia zi-mi tu, nimicul este, sau nu este?

    Cu respect si ce mai vrei tu,

    Babetzica.

    RăspundețiȘtergere