Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

joi, 15 aprilie 2010

Am o gastrita pe care o voi purta sanatoasa!

Sunt inconjurata de prea multi oameni "murdari". Mi-e scarba... Mi se intoarce stomacul pe dos. Probabil si asta este unul dintre motivele pentru care am facut gastrita. Cand o sa ma fac bine? Cum ma pot trata de asta, de oamenii defectuosi, care iti sug energia si apoi o scuipa la ghena? Probabil, o sa spuneti ca indiferenta este medicamentul potrivit. Dar unde se gaseste medicamentul asta si cum sa-l administrez daca stomacul meu nu-l poate accepta?

"Progresam si uitam sa fim fericiti../Ingropam bucurii intr-o mare de biti/ nu te mai poti ascunde.../esti mult prea conectat/ nu mai poti sa fi singur.../esti identificat/nu mai poti sa refuzi.../nu te lasa sa crezi..." ( Vama Veche- Fericire)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu