Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

luni, 5 aprilie 2010

Discutie despre, pentru si intre

O: Hey, cum ti se pare mirosul de paine calda?
R: Pai, daca as avea acum o paine calda, i-as scoate miezul de la mijoc, pe lateral, si mi-as baga nasul acolo.
O: Eu stii ce as face? As intinde unt pe ea si gem de mere. Si stii ce mi-ar mai placea? Sa fiu undeva, pe o plaja pustie, la soare, cu un casetofon ascultandu-l pe Gavroche :)
R: Eu cred ca as alerga gol printr-o padure. Da sa fie cald. A... si as aduna capsuni pentru tine... Le-as pune intr-un cosulet si langa ele ti-as pune o poza cu mine de cand eram mic.
O: Mi-ar placea sa primesc capsuni. Dar din alea mari. A... stii ce as mai face? As alerga spre mare.. Vreau sa simt nisipul printre degete, sa aud marea... Stii ce am mancat cel mai mult de Paste?? O sa razi... Cozonaci! Nasol ca am mancat cozonaci cumparati si nu facuti in casa, de bunica... S-au dus vremurile alea. M-am multumit si cu astia...
R: Si eu am mancat muzica anilor 80`-90`... A fost extraordinara, aproape am facut indigestie. M-am si imbatat cu aroma parfumului de... vodka probabil... nu mai stiu precis. Jur ca nu am pus strop pe buze. Stii ca mie imi plac buzele carnoase? Exista cineva caruia nu-i plac buzele carnoase?
O: Doamne... Compotul asta de mere e bestial... In comparatie cu cozonacul asta...
R: As manca o guma Turbo...
O: Si de unde vrei s-o scot?
R: Da`, ce ti-am cerut?
O: Ba... cum o fii gustul marii acum? Mi-e dor de mare...
R: Pai hai la mare!
O: Nu pot! E departe si mi-e frig... Sunt dezbracata, derutata si mai trebuie sa ajung si in Mall... Compara cuvintele astea: Mare si Mall... Sunt in extreme diferite, incep cu aceleasi litere, sunt formate din 4 litere insa... Mall... teroare, izolare,sufocare... pe cand Mare este exact inversul lor. Ba, mi-e somn! Pa! Hai te pup si ne vedem maine!
R: Bine... Te pup! Noapte buna!
O: Ba, tu mai stii sa joci sah?
R: Da. De ce?
O: Pur si simplu te-am intrebat. Eram curioasa. Ceea ce cred eu e ca tu nu sti sa joci sah, nici macar poker!
R: Daca nu iesi acum, te sun!
O: Ba, nu face asta! Stii ca atunci cand sunt obosita nu vorbesc cu nimeni la telefon... Ca nu am chef.
R: Pai atunci iesi...
O: Ba, dar de ce iarna marea ingheata??
R: IESI!!!!



( Radule, daca nu-ti convine ceva din ce am scris mai sus... Asta e! E gandul tau, nu ti-l poate sterge nimeni, nici macar eu. Dialogul este unul inventata-bineinteles-intr-un moment de oboseala maxima si care stiu ca este real totusi... Candva am vorbit si despre astea. Aici e esenta. Stiu ca doar tu poti intelege asta... Pa.)

Radul... prietenul meu dintotdeauan

6 comentarii: