Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

duminică, 27 iunie 2010

Praf si pulbere s`alege...


Ma, cum sa fiu coordonata in halul asta de tigari??? Nu mai pot de oftica... Ma enervez foarte tare. De ieri si pana acum o ora nu am fumat deloc. In schimb am mancat incredibil de mult, pana nu m-am mai putut ridica din pat. Probabil o sa ajung cat o vaca... Si totul a inceput dintr-o prostie. M-am apucat de fumat de cand am intrat la UNATC. Ma gandeam pe atunci ca o sa ma pot lasa cand vreau, ca nu pot niste tigari sa-mi coordoneze viata. Am crezut ca asa pot socializa mai usor cu colegii... Se strangeau toti la tigara. Si uite cum am ajuns sa-mi imbolnavesc plamanii... sa-i sufoc cu fumul de tigara, cum imi ingalbenesc dintii, cum imi stric tenul... si asta cu acordul meu.... Plus ca atunci cand sunt nervoasa si fumez mai mult ma ustura gatul ingrozitor... Cred ca sunt mult prea slaba... Chiar nu pot spune STOP? Perioada asta cat n-am fumat, m-am simtit ametita, ca si cum as fi fost mahmura, ochii imi lacrimau... Doamne... si cat am mancat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu