Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

luni, 6 decembrie 2010

Marele nimic

Da... nu sunt o femeie ideala pentru o familie. Nu-mi pot face timp pentru asa ceva. Am timp pentru orice altceva, numai pentru familie nu. Imi place sa spal vasele, sa ma plimb cu masina, sa citesc o carte buna, sa vizionez un film, teatru, putin Facebook, o plimbarica cu Rooney, mai un poker, un remi sau canasta, din cand in cand cate-o narghilea, mai nou ma duc la sala... Fac orice altceva numai praful nu vreau sa-l sterg. Nu-mi place. L-am lasat sa se asterne unde a vrut el. As putea face cumva sa scap de el, insa nu vreau, mi-e bine si asa.
Cica trebuie sa lupti pentru iubire... Ok. Lupti, castigi batalia si apoi? Ce faci cu ea? O stergi de praf cand el se asterne? Pai daca nu-ti place sa faci asta? Cum se procedeaza?
Am o fotografie cu mine de pe vremea cand eram mica impreuna cu bunicii si parintii. Familia ideala. Am crezut asta dintodeauna. O ador. E dragalasa. Insa... e doar o fotografie. Nu are viata. Nimeni nu stie ce se petrece dincolo. E complicat sa-ti formezi o familie. Ai foarte multe beneficii dar si dezavantaje. Te caci junk-food cand respectiva/ul te inseala. Te strici la burta cand ea/el pleaca la munte fara tine. E misto cand apare copilul. Iti lumineaza viata. Dar ce faci cand el nu te ajuta cu bebele? Nopti nedormite, cearcane, te ingrasi, apar ridurile s.a.m.d.

Da... hooo!! Stiu ca nu exista relatie ideala, stiu ca nu e totul perfect, dar hai sa ne intalnim, mai vorbim, mai glumim, ne-o mai si tragem si din cand in cand sa mai stergem si praful chiar daca nu ne place sa facem asta. Incercam. Cine stie?! Ce zici?

3 comentarii:

  1. te-a lovit sinceritatea? te doare? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sinceritatea nu doare! Ce dobitoc esti! Ne mai si maturizam. Nu crezi? E bine sa mai spunem ce gandim

    RăspundețiȘtergere