Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

miercuri, 27 martie 2013

Betie

Da, da... sunt beat. Tu nu ai cum sa iti dai seama, asa ca am sa iti spun eu: m-am imbatat cu parfumul tau. Cu siguranta, ai sa te intrebi cum am reusit sa fac asta. Ei bine, explicatia este simpla si plauzibila. Cand ne-am intalnit, am prins un moment in care ochii ti-au fugit pentru cateva secunde in alta parte si ti-am furat parfumul si l-am pus intr-o sticluta pe care o aveam pregatita de acasa. Sunt foarte mandru ca am reusit sa fac “ghidusia” fara ca tu sa te prinzi. De ce ma bucur ca nu ti-ai dat seama??!! Pentru ca m-ai fi putut considera un obsedat sclerozat sau poate un patetic... si mi-a fost teama... Da, da... sunt beat si caldura in trupu-mi creste vertiginos. Chiar nu inteleg de ce acum e asa de cald in trupul meu pentru ca in el mai tot timpul ploua. O ploaie calduta si frumoasa care a reusit sa ma cucereasca si sa ma faca sa o accept. Puterile incep sa ma paraseasca. Am fruntea plina de sudori si incep sa ma panichez pentru ca nu esti langa mine. Unde esti? Care e secretul magiei tale? Cum ai reusit sa imi manipulezi creierul care avea deja celulele afectate de la prea multe dezamagiri? Nu-mi pare rau de nimic pentru ca te iubesc... Da, sunt beat. Iarta-ma... La urma urmei totul se reduce la suferinta. Eu cred ca astazi ma simt mult mai bine ca maine. Am cazut in ispita iubirii si autoamagelii si nu as vrea sa mor in josnicia unei intelegeri gresite a situatiei. Te iubesc... Iarta-ma dar ti-am baut tot parfumul, iubita mea! Iarta-ma, dar sunt beat...

2 comentarii:

  1. M-am imbatat si eu de cateva ori asa

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că este și din cauza borcanului de whisky care nu se vrea golit nicicând! '9

    RăspundețiȘtergere