Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

sâmbătă, 23 martie 2013

" Sinuciderea unui inger"

     Pe lumea asta exista persoane ireductibile, de exemplu eu si cu tine. Nu simtim nici o placere in singuratate. Nu pot respira daca nu sunt in preajma ta, trec peste tot felul de obstacole, nu reusesc niciodata sa le ocolesc... Am ajuns un invalid care si-a tras obloanele si nu mai vrea ca lumina sa-i mangaie ploapele. Simt aerul ca si cand ar fi speriat si e atat de rece, iar eu am decis sa iubesc pe masura capacitatii mele reduse. Am incercat de nenumarate ori sa imi creez scenarii noi cu tine, dar dupa ce incerc sa construiesc un final scenariilor creierul incepe sa secreteze ipoteza dupa ipoteza. Traiesc in vis cu tine, esti in permanenta in gandurile mele. Nu suport diminetile fara tine si nici noptile in care adorm uitandu-ma pe pereti construindu-ti conturul trupului. Pentru mine esti totul... esti licoarea perfecta care imi alina intotdeauna setea. Inca te mai astept... te astept cu ochii inchisi, te mai vreau... nu ma vezi, dar ma simti, nu te vad dar iti simt parfumul... sper ca ingerii mei sa iti tina de urat...

2 comentarii:

  1. hmm... ingerii nu se pot "sinucide" , ei sunt IUBIREA...

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce te încăpățânezi tu măi Oana să porți masca asta de gânditoare profundă,tristă și plângăcioasă. Chiar totul e deșertăciune? ....Fă o exceptie și arată-te o dată și așa cum ești!

    P.S. Pe când și pe unde te mai poate vedea, mirosi și auzi lumea?

    RăspundețiȘtergere