Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

vineri, 5 iulie 2013

Poate... insomnia

Divertismentele interioare sunt pline de farmec acum mai mult ca niciodata
Si, din nou.. nu pot sa dorm...
Fantezia, imaginatia... se joaca...
Filele de carti zbora din nou prin camera, ideile fac si ele salturi...
Frica... Nu stiu exact de ce mi-e frica... poate ca nu mi-e frica... poate ca ar trebui... cine stie?
Prea multe absurditati asa ca o aleg pe cea mai mica...
Prea multe responsabilitati dementiale iar ideile mi se scufunda odata cu venirea somnului... dar, desigur ca nu pot sa dorm...

Tu ce faci acum? Dormi? Poate ca nici tu nu ar trebui sa dormi... Poate ca ar fi trebuit sa fii langa mine si sa ne impartasim ideile...

Nici nu mai vreau sa dorm... poate doar intinsa pe foile imprastiate pe jos...

Poate ca am sa ies la geam sa iau o gura de aer si poate imi vin alte idei...

5 comentarii:

  1. Poate am sa ma indragostesc de tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Este ciudat, tu nu poți dormii, iar eu nu ma pot oprii din proiectarea avionului de hârtie, care, trebuie să zboare inspre cer și sa îmi permită apropierea de albastrul tău, pentru ca uit, visul ma cuprinde ziua în amiaza și mi se amesteca cu viata..... Signed 9

    RăspundețiȘtergere
  3. :) ce treaba ai tu cu avioanele mele de hartie? nu prea ii vad sensul...

    RăspundețiȘtergere
  4. iar tu... @bogdan... eu zic asa: poate ca nu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. și cu ce altceva sa zbor în scris, iar nota copilăriei, a sincerități sentimentului x, e îmbrăcată bine de avioanele tale, iți aparțin. Signed, 9

    RăspundețiȘtergere