Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

vineri, 30 aprilie 2010

Furt de chef!

Io radu: voiam sa-ti dau un comment dar am uitat...
Io radu: adica mi-a venit cand nu eram la calculator
Io radu: voiam sa-ti zic..
Io radu: si..ai dormit mai bine?
Io radu: si spune... ai dormit mai bine?
Draghici Oana-Gabriela: da..
Io radu: bun
Draghici Oana-Gabriela: ca am dormit putin si ca eram foarte obosita
Io radu: exista?
Io radu: o prindem
Io radu: io o tin si tu ii dai
Io radu: ca daca o tii tu ... si ii dau io..sunt prea violent si ii dau mai mult decat merita si plus ca tu trebuie sa te simti mai bine...
Draghici Oana-Gabriela: de ce trebuie?
Io radu: pai pe mine nu ma enerveaza...doar prin tine...
Draghici Oana-Gabriela: ce?
Io radu: a?
Draghici Oana-Gabriela: ce sa ma enerveze?
Io radu: nulitatea
Draghici Oana-Gabriela: aaaaaa: ))))))))
Io radu: tie unde ti-era capu ma???
Draghici Oana-Gabriela: nush
Io radu: mai zici de mine..
Draghici Oana-Gabriela: da ba
Io radu: esti o mostra de...sisi
Draghici Oana-Gabriela: ce ma? ce vorbesti? ia capra pune-i lesa si scoate-o la plimbare, nu o mai tine capra-n casa
Io radu: sucaro
Draghici Oana-Gabriela: cum ma sucaro? ce-s, tiganca?????????
Io radu: nu, tu esti oana
Io radu: esti alba, blanca
Io radu: esti cea mai alba pe care o cunosc, io-s tigan
Io radu: ca d-aia iti zic
Io radu: esti un fel de radu in modul, intelegi? sunt omologul tau din partea intunecata a lumii
Draghici Oana-Gabriela: nu le am cu matematica
Io radu: acu tre sa intelegi: sunt yang
Draghici Oana-Gabriela: desteptule!
de ce ma suni? ca nu am chef sa vorbesc
Io radu: de-al dracu
Io radu: aa
Io radu: voiam sa-ti zic un cuvant
Io radu: nu trebuia sa vb ca inchdeam
Io radu: nici nu apucai
Draghici Oana-Gabriela: zi...ce cuvant?
Io radu: io sunt al momentului oana...
Io radu: daca nu sunt in moment..
Io radu: nu mai sunt
Io radu: era vorba de intonatie..
Io radu: "desteptule"
Draghici Oana-Gabriela: kkt
Io radu: exact ce-ti ziceam
Io radu: mi-ai luat momentu..
Io radu: p..a radu

11 comentarii:

  1. ce strengarita..."de ce trebuie?", "ce sa ma enerveze?"...accente...momeala

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) rahat! nici nu m-am gandit la asta... imi vine pe parcurs... :) jur!

    RăspundețiȘtergere
  3. comentez...si toate sunt adevaruri...fara sa vrei, nu m-am gandit ca te-ai gandit, e doar o brodeala si e a dracului

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca e o croiala ... foarte interesanta... colorata, plina de viata. Esenta este tare, foarte puternica... Oana

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi se pare foarte amuzante dialogurile tale cu Radu.

    Eu, si probabil majoritatea oamenilor, atunci cand am un dialog, urmaresc o linie, o directie, ceva anume care dirijeaza dialogul intr-o directie si nu il lasa sa se risipeasca peste tot. Fie ca doresc sa aflu niste informatii, noutati, sa explorez ceva anume, am o idee generala despre ce mi-ar placea sa obtin in urma dialogului si care ar fi teoreticul sfarsit.

    Dialogurile voastre mi se pare speciale pentru ca sunt suprarealiste. Pe langa faptul ca are calitati de poezie. nu exista un capat, un final, ci dialogul se invarte in jurul sau si se extinde sub forma de sfera, invadand realitatea si aratand relatia speciala care exista intre voi. :)

    Mi se pare chiar ca este posibil sa fi descoperit o noua forma de arta folosind dialogurile pe mess.

    Cred ca ati putea castiga niste bani facand un album audio cu discutiile voastre (sau o emisiune televizata), iar oamenii s-ar putea folosi de el pentru a duce la un nou nivel starile obtinute in urma ingurgitarii de plante "etnobotanice". :p

    Weed+dialogul vostru=culorile capata o noua dimensiune si incepi sa gusti sunete :p

    Dragos Gabriel Toma

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca iti plac... cam in genul asta vorbim zilnic. Asa ne explicam noi unul celuilalt anumite chestii, ne facem sa intelegem tampeniile din jurul nostru... Nu vorbim la misto, aiurea... Conversatiile sunt lungi si dese... :) si colorate. Oana

    RăspundețiȘtergere
  7. Se amesteca singularul cu pluralul. Dezacordurile se corecteaza si ele din cand in cand? Pacat de limabjul elistist de prin comentarii.
    Toata lumea scrie, toata lumea are blog :) Iti dai seama daca am sta toti in fiecare zi sa cititm bloguri, cat mai multe bloguri... Mi se pare interesanta ideea de a-ti posta conversatiile de pe mess, cred ca e in premiera in blogosfera :))
    Esti feminina si ai o figura dramatica... cred ca e mai constructiv sa te invit la o sedinta foto.

    RăspundețiȘtergere
  8. lasa dezacordurile... nu fi rau... asa e... eu nu citesc nici un blog constant. Mai intru pe cel al lui Chirila si al lui Nagy... Dar, doar asa cand nu am ce face. Blogul asta al meu e un fel de jurnal. L-am facut intr-un moment in care scutul uman ma depasa mult prea mult, devenisem un fel de furnica pe langa el. M-a ajutat intr-un fel.

    Invita-ma la sedinta foto. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. cuvintele roiesc in jurul tau ca mustele...

    mi se pare ca intreaga ta aptitudine artistica se patrunde si se intrepatrunde intr-o mie de planuri pe care eu nu sunt capabila sa le inteleg.
    ma 'depasaste' conversatia si insasi prezenta acestui blog.
    din punctul meu de vedere esti doar o unitate indivduala de informatie, care isi pierde si cantitatea de informatie pe parcurs, si, dn punct de vedere al gramatcii romane 'fii' buna si stimuleaza-ti neuronii cu socuri electrice pana se transmite informatia asa cum se cuvine.

    si ca sa te citez pot caracteriza esenta textului intr-un singur cuvant: NIMIC.

    babetzica_20.

    RăspundețiȘtergere