Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

duminică, 16 mai 2010

Perla sferei mele de duminica

Astazi sunt jumatate din jumatatea jumatatii. Putin din oboseala, din tristete, fericire, melancolie, durere, dor, sete, iubire, mila, remuscare, chin, speranta, lene, calm. Ce-i drept, toate astea formeaza un intreg. Un intreg al meu, o ispita in fata careia eu cedez fara sa ripostez( astazi si maine ). Cand ma cufund intr-un astfel de mix de sentimente si stari, parca ma dizolv iar amintirile dau buzna in mintea mea, se joaca cu creierul meu, cad in melancolie si incep sa ratacesc prin mahalalele intunecoase si pline de praf. Cad, ma ridic, ma scutur si ma duc in neant. Am atatea lucruri de facut si asa putin timp am... Acum cer doar LINISTE DEPLINA pana la sfarsitul zilei. Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu