Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

miercuri, 21 iulie 2010

Tu ce faci cand te simti albastru?

Eu scot tigarea din pachet, trag din ea, eventual beau o bere si apoi ma imaginez ca sunt pe pietre la mare. Vad cerul, stelele, marea... Aud chiar si pescarusii... Dar ca sa fie real pe bune, ma urc in masina si plec spre mare... Nasol cu berile alea de dinainte... Masina mea nu prea suporta mirosul de bere, bordul o ia razna, politistii se amuza... culorile se amesteca... e placut. Nasol e momentul in care trebuie sa plec. Imi satisfac damblaua pe jumatate si ma reintorc in orasul 'trist" unde frunzele imi zambesc pe ascuns de teama sa nu fie vazute de altcineva, unde pasarile imi canta la geam... Trece o zi si dorul imi bate din nou in geam... si mai si imi sopteste: Hai, Oana, la mare... te asteapta sa va jucati'

Pink! Pong!

3 comentarii: