Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

marți, 2 noiembrie 2010

Moment de slabiciune

Eu cred ca te iubesc... tu crezi ca ma joc... Eu te caut, tu crezi ca eu caut refugiul, te vreau in orice moment, tu fugi de momentele mele de sinceritate, tu developezi fete, eu creez in orice moment. Vreau sa fii acum, aici! Tu unde esti? De ce esti acolo si nu aici? Vrei, nu vrei? Crezi, nu crezi? Doare si e bine... cateodata, alteori am impresia ca sunt in cosmar... As vrea sa ma trezesc! Da-mi o arma! Ce sa fac cu ea? Nu stiu sa o utilizez! Hai vino... De ce nu vii? Nu0ti place aici??? Nu-ti face bine? E mai cald altundeva? Vaaaai! Bai... eu cred ca e bine langa tine? De ce cred asta??? Nuuuuuuu!!!! Nu creeed! Simt! Nu e bine? Cine esti tu sa-mi spui ce e bine si ce nu???? De unde stii tu ce simt eu? De unde stiu eu??? Eu nu stiu, eu simt! As fi vrut sa fii langa mine! De ce nu esti??? De ce ma incapatanez sa fii tu??? FUUUUUUCK!!!!! Gata! Sunt in bucatarie cu Anca si Alex! Floarea-soarelui zace pe aragaz! Ea e preferata mea, de ce nu ma inveseleste? De ce nu o mai vad vesela???? Baiii!!! Hai vino! Sau mai bine... stai acolo, daca nu vrei... Nu veni, nu vreau sa faci ceva din ceea ce nu iti doresti, ce nu simti! De ce te caut??? Ma injosesc??? Cum e posibil???? Eu??? Chiar eu??? Pot recurge la asa ceva??? Crezi ca o sa-mi treaca??? Crezi ca sunt incapatanata? mEgoista? Eu consider ca sunt doar ambitioasa si ca vreau sa-mi ating scopul... Tu esti scopul meu,,, Ma chinui... te joci, sper, iubesc, urasc, doresc, as face orice, as renunta la tot pentru un moment de intensitate maxima... Cum ai reusit sa starnesti toate astea? Poate ca nici nu ti-ai dorit si poate ca nici nu-ti pasa... Mie imi pasa... de tine, de noi... Ce simt acum??? Hai ca-ti spun... Dezgust,,, am un gust amar,,, Recunosc ca as fi vrut sa fii cu mine, dar nici sa fii cu mine doar pentru ca asa vreau eu, ci si pentru ca asa vrei si tu,,, pentru ca asa SIMTI!!! De ce dracu nu simti??? De unde naiba sa stiu eu??? cUM de vreau sa faci parte din viata mea??? Tu ma poti intelege!!! Nu-i AASA??? tU, DA, TU POTI!!!! Pentru ca esti ca si mine... Tie iti plac cuvintele mai mult... Si mie imi plac... Am pierdut putin din nunanta lor, din puterea lor... Hai, gata,., Ma pun sa dorm... Sau,., nu stiu,,., vad ce fac... Nu stiu ce sa fac.. Telefonul... De ce dracu nu suna??? De ce nu tatarie?? Vreau???? Nu, nu vreau.. Ba da... vreau! Nu sunt indiferenta!! Imi pasa,,,, prea mult... Hai bine... imi imaginez ca nu exista telefoane... da??? E mai bine asa??? Hai, lasa... pa... Doamne, de ce dracu iti simt lipsa? Asa repede? Asa devreme??? Acum iti spun ca imi pasa... ca te vreau,,,, PA... robotel... Nu, nu cred ca esti rau....

9 comentarii:

  1. ...da oana...asa am simtit si eu...se intoarce roata...

    RăspundețiȘtergere
  2. O, la naiba! Si nu e bine? Eu cred ca e ok! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. bine? hm... la un momentdat obosesti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am cum sa obosesc... Imi place sa alerg intruna... Cum zice un prieten... sunt construita din impulsuri... Imi plaaaace

    Oana

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant , mie nu-mi place floarea sorelui uite asa ca nu-mi plac plantele, am fobie, ma inspaimanta ca ...cresc din pamant! cam multe intrebari fara raspuns...vezi? ce inseamna sa gandesti? e mai rau, cu cat mai prost cu atat mai bine . Frumos ce te pasioneaza, foarte frumos , te pasioneaza viata! vrei sa traiesti, super! ce tare ai scris, eu nu stiu sa scriu asa! ma inveti si pe mine? parca-ti vad si expresiile fetzei cand scrii , super super! suna telefonul dar hai sa ne prefacem ca nu suna, nu sunt telefoane, he he , daca asa avea eu o floarea soarelui in bucatarie nu as intra singur sa se uite la mine as avea impresia ca ma uramareste! ditamai floarea ...imi e frica de alea mici dar de toata chestia aia mare si galbena! prea complicata viata asta! sa te trezesti zilnic la ora fixa sa te duci zilnic in acelasi loc! urat urat urat! cred ca am ratat planeta mea , am deviat catre Pamant si de...aici e ciudat ...se misca ciudat totul si aerul uneori! sunt nebun da stiu...mersi pt comentarii! frumoase! Bogdan , bogdan, Bogdan, bogdan :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. cant te duci sa vezi marea bursc e frumos dar dupa ce ajungi acolo e trist! asa e?

    RăspundețiȘtergere
  7. Anthrophobie... nasol... pentru ca florile vorbesc, zambesc si se si intristeaza. Ele te pot binedispune. Da... si imi place viata foarte mult! Vreau sa ma bucur de tot ceea ce ma incojoara la maximum! Pot discuta foarte mult pe tema asta...
    Sa vorbim despre mare... De ce sa fie trist cand ajung acolo? Nicidecum. Ma bucur de ea cat stau acolo. Ma inveseleste, vorbeste cu mine, imi da energie, o stare de bine... e minunat ce se intampla cand ajung acolo, in orice moment al anului. Natura e minunata, oamenii... pacat de ei ca sunt tristi, dar situatia se poate remedia, numai ca trebuie sa ne dam seama cat mai curand de asta si sa ne redresam...

    RăspundețiȘtergere
  8. nu-mi plac plantele, doar copacii...in rest, nu! sunt ciudate! eu ma intristez daca stau sa ma uit la mare! daca sunt cu prietenii si rad in timp ce valurile vorbesc normal ca efectul este zero dar singur sa ma uit la ea in continuu ma intristeaza pt ca e complet diferita de ceea ce se intampla aici pe planeta asta! marea e pura oamenii sunt f rai , suparati , enervati si tot asa! normal ca am comentat mai burtal, de fel sunt mai brutal cand vreau sa ma fac inteles , tu sti sa vorbesti frumos , eu nu! imi plac animalele, nu plantele

    RăspundețiȘtergere
  9. un animal zambeste , nu o planta! daca vrea sa manance si nu are ce iar tu ii dai el iti multumeste si-l vezi ca ii este bine! planta? de unde sti ce se ascunde de fapt sub acea planta? e doar imaginatia ta care-ti zice ca plantele sunt ingerasi care zambesc mie personal mi se par niste creaturi extraterestre! ma apuca rasul cand vad oamenii pe strada si nu inteleg de unde venim unde ne ducem ...dar plantele? care apar brusc din pamant? cu frunze mari? cu flori colorate? sau copaci care din nimik produc lemn? sau plante carnivore? nu inteleg nimic iar eu daca nu inteleg nu prea-mi place...pt ca daca nu inteleg inseamna ca nu stiu daca nu stiu inseamna ca parerea mea poate fi gresita! deci nu stiu ce e o planta si care e scopul ei atunci eu daca afirm ca este ceva f frumos pot sa ma insel, plantele sa fie de fapt ceva f urat! doar un exemplu...ca plantele sunt frumoase ( unele ) stiu si eu..doar ca nu le inteleg ..de unde vin si care e scopul unei frunze mari crescute brusc din pamant nu stiu !

    RăspundețiȘtergere