Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

duminică, 6 octombrie 2013

Cine sunt eu?


Poate un fir de mucegai in crapatura unui zid ce spera sa se poata imulti fara ca cineva sa il observe?
Sau poate doar un albatros lenes ce doarme pe valuri?

Cine sunt eu?

De multe ori m-am intrebat si am vrut sa gasesc un raspuns cumpatat
Mi-am tot evaluat viata si nu am gasit nimic concret...

Mi-am incercat norocul cu o fantana...
Am intrebat-o cine sunt iar ecoul mi-a raspuns asa - Cine sunt euuuu?
Saracuta... nici ea nu stie cine e...

Am intrebat chiar si o furnica... o furnica mica dar cam ignoranta...
Si atunci am presupus ca e grabita... nicidecum ca nu ar sti nici ea raspunsul...

M-am nascut oare din iubire? Asa se presupune, dar nimeni nu stie ceva sigur...


Poate ca sunt doar o umbra pe acest pamant...
Sau poate ca sunt doar un Tu...
Tu unde esti?

Poate ca tu ma vei ajuta sa gasesc raspunsul...




4 comentarii: