Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

joi, 3 octombrie 2013

Toamna


S-a intamplat sa ma trezesc...

M-au trezit copacii cu ale lor urlete de durere ca-si pierd ce au ei mai pretios...
A venit aceasta toamna si cu pretentii de sefa smulge crengilor a le lor frunze
Le imprastie pe pamatul rece si le mai lasa doar un moment pentru ca ele sa isi poata lua bun ramas
Apoi, la cat e de cruda cheama vantul si ploile sa le imprastie... nu le lasa nici macar sa fie impreuna... chiar daca sunt lipsite de viata.

Si copacii inca urla... Si stau la geamul meu si ii ascult...
Imi indrept privirea catre Cer si tind sa cred ca si el e neputincios... E de-un albastru inchis ce sperie orice vietate...
Iar timpul imi confirma din nou ca e un las...

As vrea sa ma ridic de pe scaun si sa ma pot scutura de aceasta povoara ce-mi zbuciuma sufletul...
Imi simt trupul greu si rece... iar tamplele incep sa mi se zbata... E ca un cutremur...

Oare ar fi mai bine sa adorm din nou? Acest cantec de moarte nu pot sa-l mai ascult...
Prea multe cadavre si prea multa tristete...
Oameni zgribuliti de frig alearga ca niste furnicute... iar eu stau si privesc la geamul meu...

Atat mai pot sa fac...







3 comentarii:

  1. mie nu prea imi vine sa cred ca tu poti sa scrii asa. Am impresia ca esti foarte trista si te simti si singura. De fiecare data cand te vad tu zambesti. Am crezut ca tu nu ai nici o problema, ca esti o femeie puternica. Poate chiar esti puternica dar ce scrii ma pune pe ganduri. Tu esti asa de frumoasa. Chiar nu inteleg. Cred ca un iubit te-ar putea face fericita. Desi ai postat mai jos ceva din care dai de inteles ca ai pe cineva. Apoi la cateva zile nu il mai ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult ce scrii aici, cred ca esti talentata si la scris. La teatru la fel.. cred ca din cauza ca esti mult prea talentata treci prin starile astea. Oare ce e mai bine pentru tine?

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc pentru cuvintele frumoase. Ma bucur ca vezi asa ceva. Poate ca nu le pot avea pe toate. Poate ca trebuie sa platesc. Habar nu am... Dar sa stii ca sunt vesela. Nu ma prefac. =) Doar ca atunci cand ajung acasa, in mediul meu, se intampla asa ceva... Asta e =) Si cred ca sunt o femeie puternica insa nu completa... Mai am pana sa castig acest statut.

    RăspundețiȘtergere