Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

miercuri, 7 aprilie 2010

Buna dimineata, Rooney!

Dormeam bustean. In sfarsit m-am odihnit si eu. Dintr-o data, pe la 11:30 primesc o mingiuta in cap. Imi scutur capul. Ma uit de jur imprejur... nimeni. Tzashti bashti sare cineva in pat. Vine si se uita la ochii mei. Vrea sa vada daca inca mai dorm sau nu. Ma fac ca dorm. Ofteaza si se aseaza langa mine. Ce sa faca, ce sa faca? Imi ia pufuletele din par. Nu reuseste. Trage, imi zmulge si cateva fire de par, reuseste sa il scoata. E bucuros, il arunca in sus, il prinde si tot asa. Hai bine... Deschid si eu ochii, il pun sa-mi aduca papusa, mi-o aduce. I-o ascund, o gaseste si ne jucam asa vreo 15 min. Ma ridic din pat. Imi pun de cafea, fumez o tigare si ii dau sa manance. Soare avem, vant avem, buna dispozitie aveam, bani avem... Hai in parc!

4 comentarii:

  1. Aveam? E bine ca e trecuta in inventar ca si cand ar fi si, totusi, este.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveam? E bine ca este trecut in inventar ca si cand ar fi...si, totusi, este.

    RăspundețiȘtergere
  3. Comentariul dvs. a fost publicat.
    Unde'zda masii este???

    RăspundețiȘtergere
  4. Bah... comentariul este... nu-ti mai pune atatea intrebari... am gresit cu aveam... vroiam sa scriu avem :))) kkt! vrei sa corectez???? o las asa?

    RăspundețiȘtergere