Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

miercuri, 7 aprilie 2010

De vorba cu un nebun...

Draghici Oana-Gabriela: de ce ti-e scarba
Io radu: de ipocrizie..
Draghici Oana-Gabriela: ?
Io radu: stii cum sunt...adica stii...lumea care intra in contact cu mine are o arhiva la mine..tot am vorbit azi despre arhiva...
Draghici Oana-Gabriela: da
Io radu: si cand vad unele chestii pe dos...de cat ce am in arhiva...mi se face scarba, adica....pe dos si aiurea...si o incurcatura...
Io radu: o sa-ti vorbesc...e din acelasi lucru cu ce ti-am zis deja ca am sa-ti spun..
Io radu: acu scuteste-ma..si lasa-ma sa ma folosesc linistit de tine
Io radu: asa cum am facut si alte dati si cum te sfatuiesc sa faci si tu acelasi lucru cu mine...stii?? d-aia poate sa-ti zica prietena aia a ta careia ii e dor de tine
Io radu: si cu care te vezi maine..
Io radu: ca esti intruchiparea bucuriei ...desi esti emo..
Draghici Oana-Gabriela: s@ge-o
Io radu: dar tu ai o samanta de bucurie in tine
Io radu: ai ai
Io radu: am fost vreodata intruchiparea bucuriei pentru tine??
Io radu: zi ma
Io radu: sunt?I
o radu: sau poate sunt
Io radu: la prezent plm...
Draghici Oana-Gabriela: ))))))))))))
Draghici Oana-Gabriela: aoleu
Draghici Oana-Gabriela: ce dracu ai p@lica?
Io radu: ia asculta fir-ai a dracu
Io radu: ce crezi ca numai tu stii d-astea???
Draghici Oana-Gabriela: )
Io radu: cand zic folosit de tine...nu te gandi ca la ceva naspa..
Draghici Oana-Gabriela: ba
Io radu: ma faci sa fiu prezent...sa traiesc orice cacat de discutie pe care-l avem
Draghici Oana-Gabriela: intri draq in depresie
Io radu: nu ba
Io radu: ranjesc
Draghici Oana-Gabriela: pai si p@@@ mea
Draghici Oana-Gabriela: cum vrei altfel?
Io radu: pai da ba...
Io radu: nu vreau altfel
Io radu: oana... te sperie cand vorbesc asa?
Draghici Oana-Gabriela: nu plm
Io radu: adica nu stiu..
Io radu: ce iti creeaza..
Draghici Oana-Gabriela: imi scade glicemia
Io radu: pulsu
Draghici Oana-Gabriela: si bag prajituri din cauza ta
Io radu: nu ma..
Io radu: io ma repar repede..
Io radu: sunt nervois
Io radu: nervois
Io radu: nervos
Io radu: futu-i
Draghici Oana-Gabriela: frana ca-i polei
Io radu: sa se duca in plm..
Io radu: na ca imi vine acu
Draghici Oana-Gabriela: cine vine ma?
Draghici Oana-Gabriela: Zeus?
Io radu: nu ma..
Io radu: ce zic imi vine
Draghici Oana-Gabriela: zi odata
Draghici Oana-Gabriela: kktule
Io radu: pai ti-am zis in plm..
Io radu: frana ca-i polei..
Io radu: sa se duca in plm..
Draghici Oana-Gabriela: am inteles
Draghici Oana-Gabriela: altceva
Draghici Oana-Gabriela: ?
Io radu: ce altceva??
Draghici Oana-Gabriela: kkt
Io radu: strigi?
Io radu: nu te aude??
Io radu: ba...
Io radu: sa ma pis pe el de mess ca nu pot sa vorbesc ca lumea...
Io radu: la ce te-ai gandit ma cand nu ai putut sa dormi??
Io radu: printre altele ai rascolit arhivele??
Io radu: ai dat de mine/??f@tu-ma-n gura..
Draghici Oana-Gabriela: aoleuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Draghici Oana-Gabriela: cum ma
Draghici Oana-Gabriela: pai asa e
Draghici Oana-Gabriela: nu am putut sa dorm
Draghici Oana-Gabriela: ti-am spus
Draghici Oana-Gabriela: de insomnie
Draghici Oana-Gabriela: kktule nu sunt emo
Io radu: oana
Io radu: te-am citat
Io radu: am folosit cam aceleasi cuvinte pe care le-ai folosit
Draghici Oana-Gabriela: )))))
Io radu: pricepi???
Io radu: ma cacatelule (te si alint...sa nu mai zici ca.......)
Io radu: tu nu m=ai inteles..
Io radu: ah
Io radu: ce-mi vine sa-ti dau una
Draghici Oana-Gabriela: ce ma???????????
Draghici Oana-Gabriela: ia incearca
Io radu: nu ma...doar in vorbe
Io radu: n-o sa0mi vina niciodata
Io radu: poate doar de drag
Io radu: si plus ca stiu ca esti amazoana

2 comentarii:

  1. Sunt sanatos. De cate ori sa-ti zic ca sunt sanatos??? De cate??? De cate??? Eu nu mai pot. Simt ca innebunesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. esti sanatos? Mai spune-mi o data :P

    Oana D.

    RăspundețiȘtergere