Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

Ideal, absolut, desavarsire, infinit...

luni, 13 septembrie 2010

Tu ce-ai luat cu tine?

As putea sa te astept oricat, dar inca nu sunt pregatita sa ma astept la orice. Diferitele scenarii pe care mi le creez ma duc spre pustiu. Cum ar fi daca ne-am reintalni peste zece ani? Fara sa tinem legatura? Sa-ti pierd urma parfumului? Exista un gol ce trebuie umplut. Nu pot sa nu-mi amintesc tot ce s-a petrecut intre noi, ma hranesc cu amintiri, ele sunt singura mea sursa de energie si de a merge mai departe. Mi-e dor de tine... Dor?? Asa se numeste sentimentul asta? Ca tu esti prezent in permanenta in mintea mea, atunci cand ma gandesc la momentele petrecute impreuna, fluturii incep sa zboare, se face lumina? Mor de oftica ca nu esti langa mine, ca nu pot imparti cu tine trairile mele... Sper ca nu s-a consumat momentul in care te-am privit dormind, cand ti-am auzit vocea, cand ti-am sarutat "parantezele"... As vrea sa dorm si sa uit ca nu esti langa mine, as vrea sa visez ca suntem iar impreuna... si totusi daca o sa adorm, o sa-mi fie teama cand ma voi trezi, mai ales ca nu voi putea sa adorm iar, imediat.
Simt ca-mi pierd, pe zi ce trece, aroganta de a-mi permite sa nu mai fiu trista, sa nu-mi doresc cu ardoare imbratisarea ta, sarutul tau, zambetul tau...
In dimineata asta mi-e rau si am nevoie de tine. Mi-e dor si vreau sa ma tii in brate. Sunt trista si vreau sa-ti vad zambetul. As putea sa ma folosesc, din nou, de poza ta... Stiu ca nu pot obtine totul, nu vreau sa esuez, sunt sigura ca mai sunt solutii... doar ca dorul asta imi fura din culoare... Eu ti-am pastrat parfumul, tricoul, zambetul intiparit in minte, amintirile... Cam astea mi-au ramas de la tine...

5 comentarii:

  1. nu cumpar asta. altceva nu ai? (prea mult zahar)

    RăspundețiȘtergere
  2. muieeeeee ba cu zaharu matiiii... de ce tre sa intelegi tu asta??????????? altceva NU are!!!!!! si tu,fara crema de zahar ars, ai auzit? nu sti ca nu-mi place? eu n-am luat nimic. sunt goooool. esti gica hagi, ai dat un gol de zile mari! hai sa ne bucuram dezbracati la universitate. gooooooooool!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai sa nu recurgem la astfel de cuvinte... ANonIM-ul nu intelege anumite chestii, profunzimea sentimentelor si a cuvintelor. Probabil nu a trecut prin asa ceva sau pur si simplu vrea sa fie mai taios. Iar mie, cum nu-mi place sa fiu selectiva pe blog, accept orice fel de comentariu venit din partea orisicui. Fiecare isi poate spune parerea. Ma intereseaza prea putin. Insa nu-mi plac cuvintele astea "murdare". Te poti "descarca" si prin alte moduri. Am ras cand am citit comentariul tau. Esti nebun si haios dar si rautacios.

    O seara minunata tuturor! Ma duc sa ma mai bat cu Rooney si sa beau un ceai de tei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Plecat din loc, rămas cu gândul, am luat cu mine trupul gol. Acum abrupt la deal e totul, e înnorat si drumu-i lung, iar eu in fuga mea îmbrâncita de timp nu mai ştiu din ce direcţie am sosit. O stare algidă ce precedă delirul meu condiţionat, mă îmbracă-n solzi uscaţi de noapte si mă aruncă muribund în propriul meu săpat mormânt. Ce-am luat cu mine mă întrebi? Tot ce-am ştiut ca nu-ţi lipseşte, o pană dintr-un gând mărunt pe care o ţin în călimara cu idei, al cărui scris magic îmi da răspunsuri îndoielilor. Am luat şi înmiresmata toamnă abia sosită printre noi ce pe fiecare frunză a pictat doar chipul tău. Am luat şi mersul meu agale purtat pe zâmbetele tale, ce acum nu-şi mai găseşte rostul poticnindu-se în ritm de ceas. Am luat şi câteva fragmente de vis, atât cât mi-au intrat prin buzunare, poate vreo doua trei şi prin rucsac, pe care să le aprind când nu mai arde nicio lumânare. Iar privirea ta limpede, zămislită din rouă, o port atent sub pleoapele mele, pentru a mă surprinde la fiecare răsărit. Am luat, am luat dar ţi-am lăsat la schimb, tot ce-am ştiut că nu mai pot să fiu. Un zbor de fluture beţiv, nestatornic şi lasciv.

    11 octombrie 2010, 04:29

    RăspundețiȘtergere